Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
під час виконання навчальних проектів
Оцінювання рівня володіння учнями знаннями, практичними вміннями та
навичками під час виконання навчальних проектів повинно враховувати:
- знання про види та етапи проектної діяльності (постановка мети і планування
проекту, проведення дослідження і пошук інформації, оформлення і представлення
результатів);
- уміння оформляти результати дослідження та пошуку інформації (обробка
отриманих даних та їх представлення у вигляді таблиць, графіків тощо),
створювати продукти за результатами проекту;
- обґрунтування висновків за результатами проекту;
- представлення отриманих результатів і способів їх отримання (презентація
проекту).
Рівні складності проектної діяльності можуть задаватися:
- організацією та організованістю роботи в мікрогрупі (злагодженість
командної роботи, обговорення і визначення мети та завдань проекту, самостійний
розподіл ролей, постійна взаємодопомога і підтримка);
- різним рівнем самостійності виконання роботи (з допомогою чи без допомоги
вчителя, виконання за зразком або за інструкцією, без інструкції);
- глибиною розкриття теми і досягненням мети (не розкрита тема або
частково розкрита, мета не досягнута або частково досягнута);
- організацією нестандартних ситуацій (формулювання мети роботи,
складання плану роботи над проектом та
його обґрунтування, визначення способів отримання інформації та довідкових
матеріалів, самооцінка виконання і представлення проекту та його результатів);
- ступенем дотримання учнями: правил безпеки життєдіяльності під час
виконання лабораторних досліджень, пошуку інформації в Інтернеті, етично-правових норм (розуміння етичних, юридичних та
соціально-економічних проблем, правил мережевого етикету), авторських прав, посилань
на використані джерела інформації при виконанні дослідження.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.