Оцінювання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
під час виконання навчальних проектів

Оцінювання рівня володіння учнями знаннями, практичними вміннями та навичками під час виконання навчальних проектів повинно враховувати:
- знання про види та етапи проектної діяльності (постановка мети і планування проекту, проведення дослідження і пошук інформації, оформлення і представлення результатів);
- уміння оформляти результати дослідження та пошуку інформації (обробка отриманих даних та їх представлення у вигляді таблиць, графіків тощо), створювати продукти за результатами проекту;
- обґрунтування висновків за результатами проекту;
- представлення отриманих результатів і способів їх отримання (презентація проекту).
Рівні складності проектної діяльності можуть задаватися:
- організацією та організованістю роботи в мікрогрупі (злагодженість командної роботи, обговорення і визначення мети та завдань проекту, самостійний розподіл ролей, постійна взаємодопомога і підтримка);
- різним рівнем самостійності виконання роботи (з допомогою чи без допомоги вчителя, виконання за зразком або за інструкцією, без інструкції);
- глибиною розкриття теми і досягненням мети (не розкрита тема або частково розкрита, мета не досягнута або частково досягнута);
- організацією нестандартних ситуацій (формулювання мети роботи, складання  плану роботи над проектом та його обґрунтування, визначення способів отримання інформації та довідкових матеріалів, самооцінка виконання і представлення проекту та його результатів);
-  ступенем дотримання учнями: правил безпеки життєдіяльності під час виконання лабораторних досліджень, пошуку інформації в Інтернеті,  етично-правових  норм (розуміння етичних, юридичних та соціально-економічних проблем, правил мережевого етикету), авторських прав, посилань на використані джерела інформації при виконанні дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.